Translate

субота, 25. март 2023.

Моја Пећина

Мр Суло Адвентуре Уради сам, прављење пећине са ватром, камповање, зима, снежна олуја, изградња пећине, како, занат, склониште унутар камина, ручни алати, пас, звуци природе, примитивне методе, вештине преживљавања, камповање у шуми, кување на ватри, асмр. Моји видео снимци покривају Бусхцрафт, авантуру, зимско дивље камповање, документарац о природи, занат, пецање, склониште, ван мреже, брвнаре, примитивну технологију, преживљавање у дивљини и вештине на отвореном, дии, асмр, опрему попут секира, ножева, тестера, руксака, системи одеће, склоништа и опрема за кување. Без луде музике или ефеката - само мајка природа и њени звуци. Једноставна конструкција склоништа са шатором од церада - Бусхцрафт Сурвивал Цампинг, камин хттпс://иоуту.бе/Ксо018КвХифИ Изградио сам пећину која ће стајати хиљаду година за 15 дана - Прављење пећине са ватром, уради сам, АСМР хттпс://иоуту.бе/тцурЛКиДСИ8 Уради сам - подземни бункер, камп Бусхцрафт, камповање у пећини у дивљини, опстанак, документарни филм о природи Претплатите се на мој канал!! хттпс://иоуту.бе/ВлдКс1-ТЈеВ0 Уради сам - Прављење пећинског склоништа са ВАТРОМ - Бусхцрафт камп са мојим псом у дивљини, документарни филм о природи хттпс://иоуту.бе/тцурЛКиДСИ8....

Нема коментара:

Постави коментар