Translate

субота, 18. април 2015.

...Kako zarađivati pisanjem preko iWriter-a

...Kako zarađivati pisanjem preko iWriter-a
 
iWriter je servis koji povezuje pisce članaka i web mastere kojima je potreban sadržaj. Pre nego što se upustite u avanturu pisanja za iWriter (ili bilo koji drugi servis) potrebno je da proverite načine isplate. Na iWriteru je jedina mogućnost plaćanja preko PayPal-a, što znači da stanovnici zemalja u kojima nije omogućeno isplaćivanje preko ovog servisa moraju dapronađu neki alternativan put kako bi došli do novca koji su zaradili (na primer da im novac “leže” na PayPal račun prijatelja koji živi u zemlji gde je ovaj način plaćanja omogućen). 
 
 
Koncept iWritera je jednostavan – nakon što se registrujete i ulogujete na ovaj servis potrebno je da odaberete “write content” iz glavnog menija, kao na slici ispod, i videćete raspoložive ponude za posao u real-time vremenu.
 
iwriter login - zarada pisanjem tekstova na internetu
 
Na iWriteru pisci su podeljeni u tri kategorije: Standard, Premium i Elite. Svi počinju kao Standard pisci, a koliko ćete napredovati zavisi od broja članaka koje pišete, kao i od toga koliko su poslodavci zadovoljni vašim tekstovima. Poslodavci vas ocenjuju ocenom od jedan do pet, a prosečna ocena svih ocenjenih članaka vidljiva je na vašem nalogu i iskazuje se u obliku zvezdica.
 
Da biste od Standard pisca postali Premium ili Elite potrebno je da napišete najmanje 30 tekstova i da njihova prosečna ocena bude četiri (za Premium) ili pet (za Elite). Razlika u zaradi između navedenih kategorija pisaca može biti prilična, tako da za tekst od 1000 reči možete dobiti 6,08 dolara ako ste Standard pisac, 8,51 dolar ako ste Premium i 14,99 dolara ako ste Elite.
 
 
Iz toga proizilazi da je glavna poenta rada na iWriteru doći što brže do statusa Elite jer za istu količinu napisanog teksta možete zaraditi više nego duplo novca. Na samom početku, dok ne dođete do boljeg statusa najbolje je pisati najkraće raspoložive članke, jer na taj način skraćujete put do bolje zarade. Dakle, ukoliko napišete članak od 150 reči i članak od 1000 reči dobijate po jednu ocenu za svaki tekst, što znači da ćete potrošiti mnogo manje energije i vremena ako prvih trideset članaka budu što kraći mogući (150 ili 300 reči po članku).
 
Takođe, uspešna strategija za što brže dolaženje do boljeg statusa je da pažljivo pogledate “ličnu kartu” naručioca. Ukoliko poslodavac ima previše odbijenih članaka to znači da ga treba izbegavati. Upravo zbog toga je poželjno podesiti početnu pretragu prema procentu odobrenih članaka od strane poslodavca. Kao na slici ispod, odaberite approval rate iznad 75% i iWriter će vam prikazati samo poslodavce koji imaju visok procenat odobrenih članaka.
    = Videti ceo članak:   Vodič za početnike: Online zarada pisanjem članaka

Нема коментара:

Постави коментар